Alla inlägg under november 2009

Av Nicki - 30 november 2009 23:44

...is this!

  


Jag hade sparat ihop pengar i augusti för att köpa mig en men så fick jag köpa ny dator och annat istället. Men någon gång ska jag lyckas skaffa mig min alldeles egna systemkamera... Längtar tills dess!


Sedan önskar jag mig väl det vanliga; kläder.


Efter nyår tänkte jag ta tag i saker och ting gällande lägenheten med. Skulle vilja få upp mina hyllor t.ex Sen vill jag skaffa fotoramar med så jag kan skriva ut fina bilder på fotopapper och placera ut i ramar i lägenheten. Väggarna är så väldigt tomma här, men jag vågar inte borra i dem själv ifall jag sabbar något. Hmm, sen har vi ju det där riktigt tråkiga problemet med; jag har inget skrivarbläck. Haha, typiskt va?


Nej, en sista kraftansträngning med pluggandet nu innan läggdags!

Av Nicki - 30 november 2009 22:29


Tog precis denna bild med min mobilkamera. Blev t.o.m förvånad själv över hur resultatet blev! Helt oredigerad för övrigt.

Av Nicki - 30 november 2009 20:08


Julmusik, ljus och en tallrik flingor när man tentapluggar - det kan man kalla ett tappert försök till bättre effektivitet, haha. Får se om det lönar sig bara. Tentaplugga, tentaplugga, tentaplugga. Jag blir i alla fall inte störd av andra människor!   

Av Nicki - 30 november 2009 18:15

För tillfället värmer jag ärtsoppa, men efter att jag ätit klart är det åter dags för mer tentaplugg. Jag känner mig helt blåst om jag ska vara ärlig, pluggandet går inte bra alls faktiskt. Har aldrig varit med om något liknande. Skulle kunna gnälla riktigt ordentligt om det men riktigt så mycket tid orkar jag inte lägga ner på det, bättre att använda den tiden till att försöka få in mer fakta i skallen. Hua mig, vad har jag gett mig in i alltså? 8 månader praktik och jobb har verkligen eliminerat all kunskap jag hade om hur man pluggar...

Av Nicki - 30 november 2009 12:37

Snabblunch! Ska gå tillbaka till skolan om bara 8 minuter ju och lunchen är inte klar i mikron!

Av Nicki - 29 november 2009 22:48

Idag har jag redan haft 31 besökare, vilket är 1 mer än jag haft någonsin här på sidan! Vad glad jag blir! Ni får hemskt gärna kommentera om där finns något ni känner för att yttra när ni läser något jag har skrivit. Vad som helst! Blir bara glad av att höra ifrån andra människor! :D


Happy day, pizza efter tomteparaden och julkänslor i överflöd!   

Av Nicki - 29 november 2009 22:18

Tittar på Mitt stora feta grekiska bröllop och försöker läsa mina forsknings-rapporter. Vilken underbar film!! Till detta dricker jag té och äter pepparkakor. Jippi!

   

Av Nicki - 29 november 2009 20:46

Som läxa till imorgon ska vi ha läst två engelska forskningsrapporter om anestesirelaterade dödsfall hos smådjur respektive häst. Jag kan sammanfatta dem med ett enda ord; SNARK! Herre min skapare, vad gav jag mig in i när jag började läsa dessa? Jag håller bokstavligen på att somna! Visst är alla siffror och resultat väldigt intressanta men hela upplägget och språket är så tråkigt så jag hellre skulle kolla på målarfärg som torkar. Jag har faktiskt inte läst klart båda helt än, så ska fortsätta med det alldeles strax. Ska bara fylla på med energi. Åh jisses...

Presentation

En blogg om allt och ingenting! Ibland delar jag även med mig utav bilder som jag tagit...

Omröstning

Vilken veckodag tycker du minst om?
 Måndag
 Tisdag
 Onsdag
 Torsdag
 Fredag
 Lördag
 Söndag
 Känner likadant inför alla veckans dagar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Andra bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards